dimarts, 16 de juliol del 2013

Crònica de l'excursió al naixemenet del Vinalopó.

El passat 7 de juliol vam fer una xicoteta marxa per veure el naixement del Vinalopó.

Després de quedar en Albaida vam anar en cotxes fins el punt de sortida, a la carretera Bocairent-Alcoi. Vam començar per una pista, després vam girar a la dreta i vam anar per un dels barrancs que alimenten el Vinalopó. La senda creuava a vegades el barranc, i algú del grup es va banyar un poc abans d'hora.

Quan vam eixir del barranc vam pujar al Castell del Vinalopó. Al contrari que la resta de la ruta, totalment plana, per veure les restes del castell vam pujar per una senda a la lloma on està.

Després vam baixar i a la Font de la Coveta vam esmorçar, i uns mes que altres, molts ens vam banyar a un aigua molt freda.

Vam eixir d'aquell bell indret, el camí de tornada era un altre amb alguns masos i molts bancals. La pista ens va tornar als cotxes.

Ací teniu la foto del grup. En resum, vam coneixer a molta gent agradable i la ruta va estar molt be, com vam dir: es ideal per a l'estiu. Vos esperem a la pròxima!!!